Novinky

Další úspěšný víkend juniorů týmu Křenek Motorsport

Uplynulý závodní víkend zavedl juniory pražského týmu Křenek Motorsport na dva různé okruhy. Tím prvním byl Red Bull Ring v Rakousku, kam vyrazil Václav Nimč s AUDI RS3 LMS. Týmový benjamínek Matěj Korený pak závodil v dalších dvou podnicích Twingo Cupu na italské trati Franciacorta.

Na Nimče v Rakousku čekala opět silná konkurence. Do Rakouska přijelo celkem šest vozů specifikace TCR. Mladý český závodník se do výsledkových listin víkendu série GT4 Europe, zapsal dvěma třetími místy a posunul se na druhé místo celkového pořadí!

Matěj Korený pak ve Franciacortě zabojoval a do tabulky průběžného hodnocení si zapsal body za sedmé místo ve druhé jízdě, kde se stal zároveň nejlepším juniorem! Ve výsledkové listině prvního závodu pak najdeme Matěje pod čárou klasifikovaných jezdců. Důvodem byl technický problém u jeho vozu.

Slova jezdců:

Václav Nimč, Audi RS3 LMS: „S výsledky samozřejmě spokojený nejsem. I když dvakrát třetí místo není špatný výsledek, mohlo vše být o něco lepší. S autem jsme si sedly lépe než na Hungaroringu, ale pořád jsme měli problém s pneumatikami. Zvolili jsme špatně obutí a po pár kolech se gumy přehřály a přestaly fungovat. V obou závodech jsem udělal pár jezdeckých chyb a ztratil spoustu času. Doufám, že další závod si s autem zase sedneme o něco více a budeme bojovat o první příčku.“

Matěj Korený, Renault Twingo: „Stále se mám co učit, ale mám dobrý pocit, protože výsledky se závod od závodu lepší. Trochu mne mrzí první závod, protože v něm jsem musel odstoupit kvůli technickým problémům ze třetího místa. Pro příště doufám, že budu mít trochu více štěstí a skončím na stupních vítězů.“

Slova Josefa Křenka: “Máme za sebou další vydařený závodní víkend letošní sezóny. Vašek podal na Red Bull Ringu, jako ostatně vždy, skvělý výkon a v obou závodech vybojoval pódiová umístění. S autem i s týmem se sžívá od jízdy k jízdě a pevně věřím, že bude brzy bojovat o vítězství – a to vše v jeho teprve druhé závodní sezóně. Skvělá práce a dík patří celému týmu i všem partnerům,“ těmito slovy hodnotí šéf týmu, pan Josef Křenek, výkony Václava Nimče. V závěru pak přidává i pár slov o skvělém výsledku Matěje Koreného: „Výborný výkon podal i Matěj v Itálii na okruhu Franciacorta, kde jela Twinga další dva závody v rámci atraktivního víkendu Nascar Euro Series. Sedmé místo se ztrátou jen několik málo sekund za vítězem je v této konkurenci opravdu skvělé umístění.“

Nyní na jezdce čeká téměř desetitýdenní přestávka, po které všichni zamíří na jih do Chorvatska. Třetí zastávkou letošního ročníku ESET MMSR totiž bude přímořský Grobnik, kam se část jezdců vydá vůbec poprvé.

Audi RS3 LMS TCR

 

Šasi: Ocelová karoserie Audi RS3 sedan vyztužená svařovanou bezpečnostní klecí dle předpisů TCR

Motor: Audi 2.0L Turbo
Počet válců: 4
Výkon: 350 koní
Kroutící moment: 460 Nm

Převodovka: 6 rychlostí – sekvenční
Pohon: přední

Přední náprava: zavěšení typu McPherson
Zadní náprava: víceprvková

Váha: 1180 kg

Twingo Cup

 

Šasi: Ocelová karoserie Renault Twingo vyztužená svařovanou bezpečnostní klecí Sparco

Motor: Renault 1.0L
Počet válců: 3
Výkon: 78 koní při 6000 otáčkách
Kroutící moment: 91 Nm při 2850 otáčkách

Převodovka: 5 rychlostí – manuální do H
Pohon: zadní

Přední náprava: zavěšení typu McPherson
Zadní náprava: flexibilní/torzní tyč

Váha: 870 kg